Nieuwland Parc 400, Alblasserdam
Energielabel: A
Parkeerplaatsen: 22
€ 110,- per m2 per jaar
Omschrijving
Op herkenbare locatie, direct aan de entree van het bedrijventerrein Nieuwland is deze hoogwaardig afgewerkte en representatieve kantoorruimte van ca. 845 m2 gelegen. De kantoorruimte bevindt zich op de 1e verdieping van een modern bedrijfscomplex en is toegankelijk via een royale centrale hal voorzien van volledig glazen gevelpui, liftinstallatie en trapopgang. De centrale hal wordt door verhuurder volledig gemoderniseerd zoals weergegeven op de impressies. Tevens wordt door verhuurder ruimte op de glazen gevelpui beschikbaar gesteld voor het aanbrengen van gevelreclame.
Vanuit de kantoorruimte op de 1e verdieping is er toegang tot het dak. Het is mogelijk dit dak van ca. 240 m2 in te richten en in gebruik te nemen als buitenruimte/dakterras.
Door de ligging ten opzichte van de uitvalswegen en openbaarvervoervoorzieningen is de kantoorruimte uitstekend bereikbaar. Tevens heeft de kantoorruimte 22 parkeerplaatsen op eigen terrein.
Indien gewenst is deelverhuur bespreekbaar.
Locatie:
De kantoorruimte maakt deel uit van een in 2010 gebouwd bedrijfscomplex, waarin op de begane grond Stedin is gehuisvest en op de 2e verdieping CityTec. Het bedrijfscomplex is gelegen op het hoogwaardige bedrijventerrein Nieuwland. Dit bedrijventerrein bevindt zich op de grens tussen Alblasserdam en Papendrecht, heeft een moderne en eigentijdse uitstraling en beschikt over een goede infrastructuur. Het Container Transferium Rotterdam-West bevindt zich in de directe nabijheid. Door de ligging op korte afstand van de op- en afritten van de rijksweg A15 (Rotterdam – Gorinchem – Nijmegen) is de kantoorruimte uitstekende bereikbaarheid. Tevens bevinden zich op circa 5 minuten loopafstand bushalten met verbindingen naar Rotterdam en Dordrecht.
Afmetingen:
ca. 845,35 m² v.v.o. inclusief algemene ruimten.
Parkeren:
22 stuks.
Bestemming:
In het bestemmingsplan ‘Herstelplan Alblasserdam’ (vastgesteld 31 maart 2015) is de kantoorruimte bestemd als ‘Bedrijventerrein-1’ met functieaanduiding ‘bedrijf tot en met categorie 4.1’.
Energielabel:
Energielabel A (geldig tot 30 april 2028).
Bouwaard/algemeen:
- onderheide fundering;
- opbouw staalconstructie;
- entree: aluminium vliesgevel voorzien van blanke beglazing;
- gevels: geïsoleerde gevels met metselwerk;
- aluminium kozijnen met isolerende beglazing;
- kalkzandsteen scheidingswanden;
- betonnen verdiepingsvloeren;
- geïsoleerd betondak voorzien van bitumineuze dakbedekking.
Voorzieningen/specificaties:
Begane grond:
- entree/hal met liftinstallatie en bordestrap naar verdieping. De entree wordt volledig gemoderniseerd zoals weergegeven op de impressies.
De verdieping heeft een hoogwaardig opleverniveau en is o.a. voorzien van:
- systeemplafond voorzien van inbouw TL-armaturen en klimaatunits;
- wanden: deels spuitwerk wandafwerking en deels is de ruimte ingedeeld met glazen scheidingwanden;
- topkoeling;
- verwarming d.m.v. CV-ketel en radiatoren;
- pantry/kantineruimte met aansluitpunten voor koelkast, close-in-boiler, magnetron en vaatwasser;
- betegelde toiletgroep;
- alarminstallatie;
- ontruimingsinstallatie;
- inbraakdetectie;
- elektronische en datavoorzieningen t.b.v. kantorenwerkplekken;
- brandblusmiddelen.
Buitenruimte:
- terrein verlichting aan gevels;
- fietsenstalling t.b.v. het plaatsen van 50 fietsen (gezamenlijk gebruik met andere huurders).
Reclamevoering:
Reclamevoering is mogelijk op de glazenpui bij de entree. Uitsluitend in overleg met en na goedkeuring van eigenaar/verhuurder.
Huurprijs:
Kantoorruimte : € 110,- per m2 per jaar exclusief servicekosten exclusief BTW;
Parkeerplaats : € 375,- per parkeerplaats per jaar exclusief BTW.
Servicekosten:
Een voorschot van € 48,75 per m² per jaar exclusief BTW ten behoeve van onderstaande leveringen en diensten:
- levering elektra, gas (verwarming) en water inclusief vastrecht ten behoeve van het gehuurde en de algemene ruimten;
- onderhoud en periodieke controle van de verwarmings-/koel- en luchtbehandelingssysteem;
- onderhoud hydrofoor;
- onderhoud, periodieke controle liftinstallatie;
- telefoonkosten gebouwbeheersysteem, lift en brandmeldcentrale;
- schoonmaak van algemene ruimten / afvoer van gemeenschappelijk huisvuil;
- onderhoud van buitenterrein, de groenvoorziening;
- onderhoud en periodieke controle automatische toegangsdeuren;
- alarminstallatie en toegangscontrole;
- glasbewassing;
- onderhoud brandblusmiddelen;
- dak onderhoud;
- periodiek onderhoud elektrotechnische installaties (o.a. brandmeldinstallatie, gebouwbeheerssysteem, nood/vluchtwegverlichting);
- glasverzekering;
- 5% administratie.
Huurperiode:
Nader overeen te komen.
Huurbetaling:
Per maand vooruit door middel van automatische overboeking of automatische incasso.
Huurverhoging:
Jaarlijks, voor het eerst 1 jaar na huuringangsdatum, conform de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens de Consumentenprijsindex (CPI), reeks CPI-alle huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
Huurovereenkomst:
De te sluiten huurovereenkomst zal worden opgemaakt op basis van het ROZ-model (Raad van Onroerende Zaken) kantoorruimte en andere bedrijfsruimte in de zin van artikel 7:230a BW, vastgesteld 30-01-2015 met bijbehorende Algemene Bepalingen gedeponeerd bij de griffie van de Rechtbank te Den Haag en op 17-02-2015 aldaar ingeschreven onder nummer 15/21.
Zekerheidstelling:
Bankgarantie/waarborgsom ter grootte van een kwartaalverplichting huur inclusief servicekosten inclusief BTW.
Omzetbelasting:
De huurprijs wordt belast met de geldende omzetbelasting. Huurder en verhuurder opteren voor een BTW-belaste verhuur. Huurder verklaart door ondertekening van de huurovereenkomst dat hij het gehuurde blijvend gebruikt of blijvend laat gebruiken voor doeleinden waarvoor een volledig of nagenoeg volledig recht op aftrek van omzetbelasting op de voet van artikel 15 van de Wet op de omzetbelasting 1968 bestaat. Indien huurder niet meer voldoet aan dit criterium en/of er geen met omzetbelasting belaste verhuur wordt overeengekomen is huurder naast de huurprijs een door verhuurder nader vast te stellen afzonderlijke vergoeding aan verhuurder verschuldigd, ter compensatie van het nadeel dat verhuurder lijdt dan wel zal lijden, omdat de omzetbelasting op de investeringen en exploitatiekosten van verhuurder niet (meer) aftrekbaar is.
Oplevering:
In overleg.
Deze informatie is zorgvuldig samengesteld, echter alle genoemde oppervlakte zijn indicatief en aan de hierbij verstrekte gegevens kunnen geen rechten worden ontleend. De in deze informatie opgenomen artist impressies geven een sfeerbeeld van een mogelijke inrichting. Aan deze impressies kunnen géén rechten worden ontleend.